Nestville Rent

Radi trávite čas na bicykli? Spoznajte región severovýchodného Spiša jazdou v okolí Nestville Parku .
nestville-rent

Otvorili sme Nestville Rent – požičovňu moderných elektro bicyklov a elektro kolobežiek. V našej požičovni nájdete 10 elektro bicyklov  značky Maxbike a 15 elektro kolobežiek značky Hugo Bike. Spoznajte krásy severného Spiša zo sedla bicykla. Na výber máte z niekoľkých trás v okolí Hniezdneho a Starej Ľubovne.

Nestville Park – Kamienka – Zadné svahy – Veľký Breh – Nestville Park (14 km, náročnosť ľahká)

Nenáročná trasa pre rodičov s deťmi, prípadne začiatočníkov. Na začiatku trasy sa vydáme po modrej značke cez malebnú obec Kamienka. Pokračujeme smerom na Lackovú a Vyšné Ružbachy.  Smer nám budú udávať Vysoké Tatry, ktoré nám ukážu cestu vpred. Po cca 3 km prudko odbočíme vľavo na zelenú trasu Cestu minerálnych prameňov. Vystúpime na prvý vrch Zadné svahy, odkiaľ západne sa pýšia Vysoké Tatry, severne obec Kamienka, východne ….. Následne pokračujeme ďalej krátkym zjazdom na druhý vrch Veľký Breh, odkiaľ je nádherný výhľad na pasúce sa kone a celý Nestville Park. Krátkym zjazdom a jazdou cez historické centrum Hniezdneho sa dostanete do Nestville Parku, kde sa môžete odmeniť za výkon v Nestville Chocolate alebo Nestville Taberna.

Nestville Park – Kamienka – Jarabina – Vabec Sedlo – Vabec – Osly – Hrad Ľubovňa – Stará Ľubovňa – Nestville Park (33 km, náročnosť stredná)

Začíname v Nestville Parku odkiaľ sa vydáme po modrej značke do Kamienky. V Kamienke odbočíme doprava a budete pokračovať po zelenej trase. Prejdeme cca 500 metrov po hlavnej ceste smerom do Hniezdneho následne odbočíme vľavo na poľnú cestu smer Jarabina. Po cca 2 km Vás čaká prvé adrenalínové dobrodružstvo a to brodenie Litmanovského potoka. Po prebrodení nás čaká mierne stúpanie k obci Jarabina a následne zjazd po čistom rovnom asfalte až dole do dediny. Začína tá náročnejšia časť trasy, kde nás čaká stúpanie z dediny Jarabina po poľnej ceste až na Vabec(690 m.n.m), z Vabca sa púšťame hlavnou cestou smerom Kremná. Čaká Vás 20 min intenzívneho až na Sedlo Vabec. Ako odmena nás odmenia výhľad hlavne na Tatry v pozadí.

V sedle Vabec odbočíme doprava na žltú značku, ktorá pokračuje lesom až k asfaltovej ceste odkiaľ si dáme ešte jeden mierny výstup červenou na vrch Osly(859 m.n.m), Na vrchu sa môžete pýšiť výhľadmi. Od tohto bodu nás čaká už len užívať krásny zjazd až k Hradu Stará Ľubovňa a Castle Distillery po červenej cykloznačke. Od hradu pokračujeme červenou značkou až k hlavnému ťahu v smere na Starú Ľubovňu a Poprad. Odbočíme vľavo a okolo autobusovej stanice prejdeme na zelený cyklochodník, po prejdení mostu sa napojíme na modrý cyklochodník a krásnou kráľovskou etapou dobicyklujeme až do Nestville Parku, kde sa odmeníme pivom alebo čokoládou.

Tieto elektro bicykle si môžete požičať pri Expozicií Nestville Distillery.

V areáli Nestville Parku sa nachádza expozícia Nestville Distillery, čokoládové kráľovstvo Nestville Chocolate s detským ihriskom, remeselný pivovar s reštauráciou Nestville Taberna, jazdecký areál v Nestville Farm, podniková predajňa Nestville Market a apartmány Nestville Apartments.